tisdag 31 mars 2009

Fyndat

Idag har jag köpt ett skrivbord till mitt blivande pysselrum. Hade tänkte mig ett hörnskrivbord, men är jag kollade Ikea tyckte jag att det var rätt dyrt. Antar att det är vad sånt kostar, men ändå lixom. Kollade lite på blocket och vad hittas? Jo, ett sånt här bord som jag ville ha + en tilläggskiva. 600 spänn fick jag ge. Nypris ligger runt 1700! Ett klipp enligt mig!


Har beställt lite grejer från Pysseltagen. Känner mig väldigt nöjd med mina grejer där ifrån. Allt gick snabbt och smidigt och jag gillar när man kan betala direkt med kort på sidan. Har ju inte så mycket annat för mig än att surfa runt på ditt och datt och då och då hamnar jag på nån webshop. Bland annat köpte jag detta:



Tre album av denna sort ( 8 x 8 ). Tänkte att det är lika bra att bunkra upp. Köpte ett 12 x 12 från Annas, så nu vet jag inte om jag ska ha ett stort eller mellan till fåglarna. Ska ju snart framkalla foton med, så det hade ju varit bra om jag bestämt mig till dess!





Hur häftiga var inte de här bradsen. I love! Två paket fick det bli av dessa.




Älskar små pippisar. Köpte dessa oxå i ugglor.




Inga kommentarer: